Träningen.

Nu när man är frisk och kry är de full fart med träningen igen :)
Blev en och en halv timme åde måndag och tisdag och idga blev de två timmar.
Blandat förbränning och styrke.
Vill egentligen dra på mer och träna hårdare, kände mig inte ens färdig efter två timmar idag. hade lätt kunnat stanna en timme själv, men jag måst stoppa mig så jag inte övertränar på en gång. Känner mig själv :)

Imorrn blir de ofrivillig vila(men behövlig) efterom jag e upptagen hela dagen.
8-9.30 fixa naglar
10.00-17.00 jobb 1
17.30-22.00 jobb 2.


Sen blir de hård träningen igen på fredag. Löpning alt promenad på lördag och hårt igen på söndag.
Jobbar både lördag och söndag så eftersom gymmet stänger tisigt på lördag hinner jag inte inom, men söndag hinner jag en och en halv timme iaf :)

På bara dessa tre dagar har jag blivit mycket piggare och gladare och mår bättre inombords.
Min kropp är beroende av träning.
Förutom alla de bra effekter som vikt, hälsa, pigghet osv så kräver min kropp de för att jag ska må psykiskt bra.
Jag mår helt enkelt skit när jag inte tränar som jag ska....

Som alltid går de lysane med matvanor och liknande. Äter absolut inget onyttigt och jag är inte heller sugen vilket känns himla bra. Har mina perioder när allt allt allt som INTE är nyttigt lockar mig.
Men icke nu.

Har just lagat mat till morgondagen med förresten. Blev en köttfärswok med spenat, solrosfrön, lök, vitlök, salsa, sweet chili, gröna bönor och mathavre. Så är dagen imorrn räddad.

Fattar inte hur alla på mitt jobb överlever,
De beställer mat I PRINCIP varje dag från olika ställe. Hamburgare, kebab, pastamannen, bakad potatis, panerad fisk osv. Inte nog med att kroppen måste må sjukt dåligt av de så blir de ju tokdyrt varje månad.
Nej tacka vet jag min egen mat där jag vet vad som är i, plus att jag slipper bli fattig på köpet.
(att jag sen lägger de pengarna och mer därtill på kläder varje månad är en annan femma.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0